» Toate produsele beneficiază de garanție în condițiile Legii 449/2003. Condițiile acordării garanției diferă de la caz la caz, pentru persoane fizice, respectiv, pentru persoane juridice.
» În acest sens, garanția va fi acordată diferențiat, în condițiile legislației speciale privind garanțiile produselor, respectiv, în condițiile Codului Civil.
» Certificatele de garanție conțin toate informațiile necesare despre modul de asigurare a garanției, perioada de garanție și informațiile necesare pentru contactarea centrelor de service autorizate de producători.
» Certificatele de garanție pe suport durabil pentru produsele de folosință îndelungată se eliberează odată cu achiziționarea produselor și se înmâneazăa la momentul ridicării sau livrării produselor.
» Vă rugăm ca, în cazul în care ați primit produsul fără instrucțiuni de utilizare și/sau certificat de garanție să reclamați lipsa acestora în cel mult 48 de ore de la primirea produsului.
» Pentru a beneficia de garanție trebuie să aveți asupra dvs. bonul fiscal sau factura în original și certificatul de garanție (dacă acesta a fost emis).
» Dacă întâmpinați dificultăți în utilizarea produselor achiziționate de la www.axa-shop.ro vă recomandăm să consultați cu atenție manualul de utilizare al produsului, poate aveți la îndemână soluția la problema dumneavoastră.
» Dacă problema persistă și produsul achiziționat de la www.axa-shop.ro se află în perioada de garanție stipulată în certificatul de garanție și acesta respectă condițiile prevăzute în certificat atunci acesta va fi reparat de centrele service autorizate fără niciun cost pentru dumneavoastră.
» Dacă întâmpinați dificultăți sau dacă doriți să faceți o reclamație ori sesizare vă rugăm să ne contactați prin formularul CONTACT, sau la numerele de telefon : 0233.222.522, 0726.233.522, WhatsApp : 0785.095.065 sau pe adresa de email contact@axa-shop.ro, pentru remedierea situației.